Testuję - Wiosna z Zalando, projekt trnd

Dziś odwiedził mnie kurier z przesyłką od trnd. Udało mi się znaleźć w gronie 3000 ambasadorów modowego projektu Zalando! Do wykorzystania mam kartę podarunkową o wartości 100 zł, choć mogę oczywiście wydać więcej i dopłacić. Dla przyjaciół i znajomych mam 5 kuponów rabatowych ze zniżką 20% za zakupy powyżej 200 zł. Miłą niespodzianką okazała się praktyczna torba na zakupy z grubego płótna.

Czas na "buszowanie" po wirtualnych półkach i wieszakach.
Nie jest to trudne i żmudne, bo możemy skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki.


Wyszukiwanie nie jest trudne, ale podjęcie decyzji co wybrać, już łatwe nie jest...
Po około dwóch godzinach udało mi się w końcu wybrać dwie sukienki.



Teraz już czekam na paczkę. Powinna być u mnie za 3-5 dni.  Przesyłka jest gratis, dopłata za pobraniem u kuriera również darmowa. I co jest bardzo ważne: gdy zamówiony towar będzie w złym rozmiarze lub po prostu mi się nie spodoba, to mam 100 dni na odesłanie go z powrotem do Zalando - oczywiście za darmo :) Czego chcieć więcej ;) ?


Komentarze

Popularne posty

zBLOGowani.pl
TestMeToo - dołącz do nas